Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. Kérjük, engedélyezze az érdeklődésének megfelelő reklámok megjelenítését támogató („marketing”) sütiket is.  Amennyiben a későbbiekben mégsem szeretne a weboldalunkról marketing sütiket fogadni, akkor kattintson a weboldal bal alsó sarkában található szürke fogaskerékre, és kapcsolja ki ezt a kategóriát.

Részletek a sütik kezeléséről

A mentés gomb megnyomásával beállításai mentésre kerülnek.

Menü

Szállítási és fizetési információk

Szállítási információk

Szállítandó termék vásárlása esetén Ön a következő szállítási módok közül választhat:

  • házhoz szállítás MPL futárszolgálattal

          Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. A következő munkanapon az MPL ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

  • Posta Ponton történő személyes átvétel

       A Posta Pontra címzett küldemény esetén az MPL az Ön mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről. A küldemények átvételének lehetőségét országszerte jelenleg 199  MOL benzinkút és 272 Coop üzlet biztosítja. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a Coop üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges.

  • MPL Csomagautomatából történő személyes átvétel

       Automatára címzett küldemény esetén az MPL az Ön mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt Ön nem veszi át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor az MPL SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást küld Önnek arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át.

  • Postán maradó küldemény

       A Postán maradóként megjelölt küldemény esetében több mint 2600 Posta hivatalt tartalmazó listából választhatja ki az Ön számára legmegfelelőbbet. A küldemény átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges.

Ha Ön eltérő szállítási határidővel rendelkező termékeket vásárol, abban az esetben a termékek a hosszabb szállítási határidőnek megfelelően, együttesen kerülnek kiszállításra.

Szállítási díjak

 

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

Fizetési információk

Regisztrált vásárlóként Ön kétféle fizetési mód közül választhat

  • banki átutalás (előre utalás) az OTP Simplepay rendszerén keresztül - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük Önt arról, hogy rendelése "Függő állapot"-ba került; amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt megadunk Önnek)

  • bankkártyás fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos OTP Simplepay rendszeren keresztül)